{module do-reklamy-intertekst|none}Na skrzynkę kontaktową otrzymaliśmy zaproszenie dla wszystkich zainteresowanych stworzeniem delegacji do GDDKiA:
Powyżej link z mapą OMT czy raczej Via Hanzeatica. Ale jakoś obwodnicy Żukowa tam nie widzę i tego się spodziewajmy przy tak biernej postawie naszych Włodarzy.
Chcę pojechać do GDDKiA w Gdańsku (27,01,2012) w piątek lub następny wtorek by wyjaśnić wątpliwości – zapraszam do stworzenia delegacji.
1. Zobaczyć analizę w STEŚ na której podstawie projektant dokonał rekomendacji (projektant w artykule nie chce wypowiadać się na temat wyburzeń, dlaczego, przecież to powinno być min. przedmiotem analizy i jedną z podstaw dla rekomendacji. Z mojej wiedzy wyboru miał dokonać nie projektant a Komitet opiniujący w Warszawie.
2. W Chwaszczynie odcięcie dk 20. Możliwość przejazdu do Gdyni i wjazdu na węzeł OMT. Z mojej analizy ortomap na stronie metropolitalna.pl brak takich możliwości. Szymkowiak w UG Żukowo nie potrafił mi go wskazać i odwoływał się do zdrowego rozsądku projektantów, trochę naiwna postawa jak na urzędnika (zważywszy na pkt. 4).
3. W Miszewie rozwiązanie węzła. Z ortomap wynika że to prawdopodobnie pod OMT znajdować będzie się turborondo, lub skrzyżowanie ze światłami z 2 zjazdami i 2 wjazdami na OMT, ul. Lotniczą od Banina i Miszewa i ul, Gdańską z Pępowa. Korek gigant gwarantowany.
4. Odcięcie ul, Gdańskiej z Pępowa na Przodkowo i poprowadzenie 4km objazdem przez węzeł OMT w Miszewie. Paranoja !!!!
5. Sposób włączania się z dk 20 w Glinczu na pseudo-obwodnicę Żukowa.
Prawdopodobnie postawione zostaną światła na dk 20. Super obwodnicowe rozwiązanie !!!
6. Sprawę budowy ekranów akustycznych na trasie OMT
Pozdrawiam Ludwik Breza
Legenda do mapy na górze strony:
{module dol-artykulu|none}
Odcięcie ul, Gdańskiej z Pępowa na Przodkowo