23 marca 2012 r. uczniowie klasy I b mieli okazję wysłuchać dwóch kolejnych wykładów na AWFiS w Gdańsku, w ramach uczestnictwa w projekcie Polskiej Akademii Dzieci.
Uczniowie SP nr 92 – Jakub Kurs, Daniel Sypniewski i Michał Obołończyk wprowadzili nas w świat gier przygodowych. Drugi wykład poprowadził dla nas gimnastyk sportowy, mistrz olimpijski, mistrz świata i mistrz Europy, absolwent AWFiS w Gdańsku – Pan Leszek Blanik. Spotkanie z tak znamienitym sportowcem, poznanie jego drogi kariery, możliwość zadawania pytań to chwile, które na długo pozostaną w naszej pamięci. Pan Blanik sprawił nam na koniec swojego fascynującego wykładu niespodzianką – każdemu Młodemu Naukowcowi podarował zdjęcie Ze swoim autografem! My nie poprzestaliśmy tylko na tym – poprosiliśmy również o wspólne pamiątkowe zdjęcie.
Tego dnia mieliśmy zaplanowany również spacer po Parku Oliwskim w celu poszukiwań wiosny. Jak przystało na Młodych Naukowców, wzięliśmy do ręki długopisy i kartki, i każdą oznakę wiosny zapisywaliśmy. W szkole wymieniliśmy się naszymi spostrzeżeniami, wspólnie zredagowaliśmy notatkę oraz wykonaliśmy wiosenną pracę plastyczną.
Małgorzata Kisiel
23 marca 2012 r. uczniowie klasy I b mieli okazję wysłuchać dwóch kolejnych wykładów na AWFiS w Gdańsku, w ramach uczestnictwa w projekcie Polskiej Akademii Dzieci.
Uczniowie SP nr 92 – Jakub Kurs, Daniel Sypniewski i Michał Obołończyk wprowadzili nas w świat gier przygodowych. Drugi wykład poprowadził dla nas gimnastyk sportowy, mistrz olimpijski, mistrz świata i mistrz Europy, absolwent AWFiS w Gdańsku – Pan Leszek Blanik. Spotkanie z tak znamienitym sportowcem, poznanie jego drogi kariery, możliwość zadawania pytań to chwile, które na długo pozostaną w naszej pamięci. Pan Blanik sprawił nam na koniec swojego fascynującego wykładu niespodzianką – każdemu Młodemu Naukowcowi podarował zdjęcie Ze swoim autografem! My nie poprzestaliśmy tylko na tym – poprosiliśmy również o wspólne pamiątkowe zdjęcie.
Tego dnia mieliśmy zaplanowany również spacer po Parku Oliwskim w celu poszukiwań wiosny. Jak przystało na Młodych Naukowców, wzięliśmy do ręki długopisy i kartki, i każdą oznakę wiosny zapisywaliśmy. W szkole wymieniliśmy się naszymi spostrzeżeniami, wspólnie zredagowaliśmy notatkę oraz wykonaliśmy wiosenną pracę plastyczną.
Małgorzata Kisiel