18 stycznia 2017 r. Gmina Żukowo ogłosiła przetarg na rozbudowę budynku OSP przy ul. Żeromskiego 9 o pomieszczenia przeznaczone na cele społeczno-kulturalne. Nowy obiekt o powierzchni 540m2 zawierać będzie m.in. bibliotekę z czytelnią, salę komputerową czy pomieszczenia dla organizacji pozarządowych. Obiekt na zostać wybudowany do końca listopada 2017 r.
Poniżej kilka elementarnych informacji z BIP Żukowo dot.: Zamówienie nr ZP.271.57.2016 opublikowane w dniu 18.01.2017 r. – Rozbudowa budynku OSP w Chwaszczynie – Etap II.
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Rozbudowa budynku OSP w Chwaszczynie – Etap II. Zakres zamówienia:
1) rozbudowa budynku o pomieszczenia na potrzeby: biblioteki i czytelni, sali komputerowej oraz sali wielofunkcyjnej;
2) wykonanie instalacji elektrycznych,
3) wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnych, CO i wentylacyjnych w budynku,
4) wykonanie instalacji gazowej w budynku,
5) zagospodarowanie terenu (utwardzenie terenu, mała architektura i ogrodzenie),
6) uzyskanie decyzji – pozwolenia na użytkowanie.
Kubatura budynku (Etap II) – ok. 2.800 m3, powierzchnia zabudowy (Etap II) – ok. 610 m2, powierzchnia użytkowa z komunikacją (Etap II) – ok. 540 m2.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Podstawą do realizacji zamówienia są dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz przedmiary (pełnią funkcję pomocniczą).
Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowania operatu kolaudacyjnego (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie do dnia 16 października 2017 r.
2. Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie w terminie do dnia 30 listopada 2017 r. Wykonawca przekaże zamawiającemu decyzję – pozwolenie na użytkowanie w terminie do 7 dni od daty jej otrzymania.
3. Za datę zakończenia przedmiotu umowy zostanie uznana data przekazania Zamawiającemu decyzji – pozwolenia na użytkowanie przez wykonawcę.
4. Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do dnia 31 marca 2017 r. Zamawiający zawiadomi pisemnie wykonawcę o terminie przekazania terenu budowy z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni.
5. Wykonawca zgłasza zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru końcowego.
6. Za zrealizowanie zamówienia w terminie zostanie uznane:
a) zakończeniu wszystkich robót budowlanych (potwierdzone wpisem do dziennika budowy),
b) opracowanie operatu kolaudacyjnego,
c) dokonanie przez zamawiającego odbioru końcowego z wynikiem pozytywnym w pierwszym terminie wyznaczonym przez zamawiającego, po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego,
d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przez wykonawcę i przekazanie decyzji – pozwolenia na użytkowanie zamawiającemu.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zrealizowania całego zamówienia.
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 02/02/2017, godzina: 12:00. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 30/11/2017.
Całość zamówienia i załączniki dostępne są na: BIP ŻUKOWO. Zamówienie nr ZP.271.57.2016 opublikowane w dniu 18.01.2017 r. – Rozbudowa budynku OSP w Chwaszczynie – Etap II.