Burmistrz Gminy Żukowo informuje, iż właściciele prywatnych posesji mogą składać wnioski o udzielenie dotacji do kosztów usuwania materiałów zawierających azbest i utylizacji odpadów azbestowych, związanych z wymianą pokryć dachowych i elewacji na obiektach budowlanych, zlokalizowanych na terenie Gminy Żukowo.
O udzielenie dotacji mogą ubiegać się osoby fizyczne – właściciele nieruchomości, którzy planują w 2016 roku zlecić wykonanie demontażu płyt azbestowych z dachu lub elewacji budynku.
Dotacje nie dotyczą zadań rozpoczętych ani zakończonych.
Mieszkańcy Gminy Żukowo zainteresowani udzieleniem dotacji, powinni złożyć kompletny wniosek w Urzędzie Gminy Żukowo, przy ul. Gdańskiej 52, w biurze obsługi klienta, pok. nr 3, w godz. pon.-wt: 7.30-17.00, śr., czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-15.00, wraz z niezbędnymi załącznikami, w nieprzekraczalnym terminie terminie do dnia 31.12.2015 r.
Formularz wniosku dostępny jest w Referacie Środowiska i Rolnictwa Urzędu Gminy Żukowo – pok. nr 38 oraz na stronie www.bip.zukowo.pl
Wnioski, które wpłyną do kancelarii tutejszego urzędu po dniu 31.12.2015r. nie będą rozpatrywane.
fot.centrumekologiczne.pl