Burmistrz Gminy Żukowo ogłasza informację o możliwości składania wniosków na dofinansowanie prac planowanych w 2025 roku, związanych z usuwaniem materiałów zawierających azbest i utylizacją odpadów azbestowych, pochodzących z pokryć dachowych lub elewacji budynków, zlokalizowanych na terenie Gminy Żukowo. O dofinansowanie mogą ubiegać się właściciele nieruchomości, którzy planują w 2025 roku usunąć płyty azbestowe z dachów lub elewacji budynków, znajdujących się na terenie Gminy Żukowo.
DO DOFINANSOWANIA NIE MOGĄ BYĆ ZGŁASZANE ZADANIA ROZPOCZĘTE I ZAKOŃCZONE.
Mieszkańcy Gminy Żukowo zainteresowani uzyskaniem dofinansowania, powinni złożyć kompletny wniosek w Urzędzie Gminy w Żukowie, przy ul. Gdańskiej 52, w Biurze Obsługi Klienta, w godz:
pn. 7.30 — 17.00,
wt. 7,30 — 15,30,
śr. 7.30 — 15.30,
czw, 7.30 — 15.00,
pt. 7.30 — 14.30
lub w formie elektronicznej, wraz z niezbędnymi załącznikami, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.04.2025 r.
Formularz wniosku dostępny jest w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Żukowie oraz na stronie internetowej Urzędu:
https://bip.zukowo.pl/a,80854,demontaz-transport-i-utylizacja-odpadow-azbestowych-powstalych-przy-wymianie-pokryc-dachowych-i-elew.html.
