Jak poprawić relacje z klientami i zwiększyć dochody o 15%?

Wiele firm boryka się z brakiem przepływu informacji między klientami a pracownikami. Zdarza się również, że zarząd nie zawsze ma kontrolę nad działem handlowym i nie do końca wie, który klient wygeneruje pożądane zyski. Badania potwierdzają, że wprowadzenie systemu CRM do firmy i koncentracja na pojedynczym kliencie przynosi zaskakujące wyniki sprzedaży, wyższe nawet o 15%. Zobacz, na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania CRM i jak pomaga ono w zarządzaniu relacjami z klientami.

Co to jest system CRM i jak buduje relacje?

Definicja CRM [ang. Customer Relationship Management] obejmuje strategię biznesową firmy, która koncentruje się na długofalowych relacjach z klientem oraz utrzymaniu jego lojalności.

Koncepcja CRM zakłada, że ważniejsze jest wyłonienie kluczowych klientów firmy niż nowych, których pozyskanie kosztuje więcej i nie zawsze będą „opłacalni”. Bardzo ważną kwestią jest budowanie relacji i dbanie o indywidualny kontakt z klientem zamiast utrzymywania większej liczby kontrahentów. Nikt nie chciałby zostać obsłużony „po łebkach” z braku czasu, prawda?

Długofalowe relacje z klientami

System CRM działa na zasadzie:

  • oprogramowania informatycznego,
  • koncepcji zarządzania.

Software CRM gromadzi wszystkie dane o klientach w jednym miejscu online, co jest ogromnym ułatwieniem dla zarządu, działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Nie trzeba już marnować czasu na dodatkowe telefony, pytania, etc, a wszystkie potrzebne informacje widzisz w jednym miejscu.

Przejrzyste oprogramowanie CRM dla firm

Jeśli masz firmę, warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań:

  1. Co i kiedy chcę osiągnąć?
  2. Jakie są potrzeby firmy?
  3. Jak mogę zrealizować cel przy pomocy CRM online?

Ergonomiczność interfejsu

Serce każdego biznesu to klienci, dlatego zadbaj, żeby każdy klient poczuł się wyróżniony. Program CRM dzięki autorskiemu projektowi umożliwi Ci zrealizowanie celów w krótkim czasie i mniejszym nakładem pracy. Aplikacja ciągle się rozwija i dopasowuje do indywidualnych potrzeb klientów. W systemie CRM liczy się ergonomiczność oraz funkcjonalność.

CRM online prosty w obsłudze

Przy wyborze CRM warto wziąć pod uwagę możliwość synchronizacji danych z innymi urządzeniami i bazami, np. systemami finansowymi, magazynowymi, ERP czy też portalami internetowymi i systemami Call Center. ChromeCRM działa w przeglądarce internetowej, dlatego jej zaimplementowanie przebiega sprawnie i natychmiastowo.

Dzięki niemu zyskujesz:

  • czas,
  • wydajność,
  • optymalizację działań,
  • bezpieczeństwo.

Elastyczność i bezpieczeństwo

CRM online to rozwiązanie przetestowane w formie dedykowanego centrum hostingowego, w którym wszystkie dane są bezpieczne. Dzięki temu, że system CRM jest dostępny z poziomu przeglądarki, nie musisz instalować oprogramowania na stacji roboczej pracownika. Omijają Cię problemy techniczne i możesz w spokoju poświęcić się swojej pracy.

Dedykowane i szybkie wdrożenie pracowników

Sukces relacji z klientami oraz osiągnięcie pożądanych zysków polega na właściwym wdrożeniu pracowników w oprogramowanie CRM. Jak wygląda zaimplementowanie CRM w firmie?

  1. Zastanów się, jakie są Twoje oczekiwania względem systemu CRM.
  2. Konfiguracja systemu zgodnie z poprzednią analizą.
  3. Import danych.
  4. Przygotowanie szablonów dokumentów.
  5. Integracja oprogramowania CRM z innymi systemami.
  6. Szkolenie użytkowników.

Poszczególne etapy pozwalają na dostosowanie systemu CRM do Twojej organizacji, a więc przełożenie Twoich potrzeb na język aplikacji.

Profesjonalne wdrożenie CRM online

Oprogramowanie CRM to idealne rozwiązanie zarówno dla większych, jak i mniejszych firm, którym zależy na „dopieszczaniu” każdego klienta i zwrocie z inwestycji.

Wejdź i zamów CRM online: http://www.chromecrm.com/crm/

Skomentuj

Użytkownicy serwisu publikują swoje komentarze wyłącznie na własną odpowiedzialność. Portal Chwaszczyno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść umieszczoną na łamach serwisu przez użytkowników. Drogi czytelniku szanuj innych opinie. Bądź odpowiedzialny za własne słowa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.