Burmistrz gminy Żukowo Jerzy Żurawicz, powołał swojego drugiego zastępcę. Zarządzeniem z 26 października 2012 r. drugim wiceburmistrzem został Pan Piotr Szepelowski, który wcześniej pełnił funkcję dyrektora Zespołu Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego nr 23 w Gdańsku.
Wiceburmistrz swoją nową pracę zaczął od 2 listopada br. – kieruje i ma bezpośredni nadzór nad Referatem Społecznym w urzędzie.
Piotr Szepelowski – zdjęcie jeszcze jako Dyrektora z oficjalnej strony Zespołu Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego nr 23 w Gdańsku.
ZARZĄDZENIE NR 117/2012
Burmistrza Gminy Żukowo z dnia 26 października 2012 roku w sprawie określenia liczby Zastępców Burmistrza Gminy Żukowo oraz powołania Drugiego Zastępcy Burmistrza Gminy Żukowo
Na podstawie art. 26a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.
z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z póz. zm.) oraz art. 68 § 1 oraz art. 682 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.)
– zarządzam co następuje:
§ 1
Ustalam, że w Gminie Żukowo będzie dwóch Zastępców Burmistrza.
§ 2
Powołuję z dniem 2 listopada 2012 roku na stanowisko Zastępcy Burmistrza Gminy Żukowo
Pana Piotra Szepelowskiego.
§ 3
Powołanie powoduje nawiązanie stosunku pracy na czas nieokreślony w Urzędzie Gminy
Żukowo z dniem określonym w § 2.
§ 4
1. Wskazuję Pana Marka Trepczyka powołanego Zarządzeniem Nr 17/2011 Burmistrza
Gminy Żukowo z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie powołania Zastępcy Burmistrza
Gminy Żukowo jako Pierwszego Zastępcę Burmistrza Gminy Żukowo.
2. Wskazuję Pana Piotra Szepelowskiego jako Drugiego Zastępcę Burmistrza Gminy Żukowo.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 2 listopada 2012 r.
Do zadań i kompetencji Drugiego Zastępcy Burmistrza należy:
1) wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza,
2) zastępowanie Burmistrza i Pierwszego Zastępcy Burmistrza podczas ich nieobecności oraz
w razie niemożności pełnienia przez nich obowiązków,
3) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu
administracji publicznej w granicach upoważnienia udzielonego przez Burmistrza,
4) współpraca z Radą i jej komisjami oraz jednostkami pomocniczymi Gminy w zakresie
swojego działania,
5) kierowanie pracą i bezpośredni nadzór nad Referatem Społecznym,
6) przygotowywanie projektów zarządzeń wydawanych przez Burmistrza w zakresie swojego
działania,
7) kreowanie adekwatnego, skutecznego i efektywnego systemu kontroli zarządczej.